اس ام اس خنده دار
تاريخ : یک شنبه 11 / 12 / 1391برچسب:, | 1:58 | نویسنده : mahdieh

بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali )

تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد

.

.

بدبختی یعنی اینکه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پاشی بری نون بگیری و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم !

.

.

آدم باس دلش پاک باشه ، حموم و اینا همه بهونست . . .

.

.

هموطن عزیز !
در آیین نامه‌ی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است !

.

.

  از جلوی پارک خونمون رد میشدم دیدم یه دختــــــر خارجی دپرس داره عکس میگیره !
رفتم جلو بهش گفــــــــتم : can u speak english
انگار دنیارو بهش داده بودن !
با کلی شوق و ذوق گفت : Yeeeeees , I caaaaaan
زدم رو شونــــــش گفتم :
” sorry , I can’t . . .

.

.

یه پیژامه دارم انقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵ دیقه یه بار نگا میکنم ببینم پامه یا نه . . .
معاوضه با زمین یا خودرو

.

.

وقتی بتونم ته دیگ سیب زمینی رو با کسی شریک بشم ، می فهمم که عاشق شدم . . .

.

.

قدیما تا کسی مجبور نبود دروغ نمیگفت . . .
الان تا کسی مجبور نباشه راست نمیگه !

.

.

یکی از فانتزیام هم اینه که ازدواج کنم ، بچه دار شم ، بچم دختر باشه ،
اسمش رو بذارم گیتا ، بعد با زنم دعوا کنم . . .
جول و پلاسش رو که خواست جمع کنه بره خونه باباش . . .
بهش بگم هر چی می خوای ببری ببر، گیتارو با خودت نبر ! خخخخ

.

.

به بعضی ها باید گفت :
یکی از شرایط ناز کردن ، ناز بودنه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک